18. 9. - 71,2

Úterý v 8:48
sn: káva
sv:
ob:
sv:
ve:
dohromady:

Výdej:


- Tu váhu mi asi zkazil včerejšek, ale na druhou stranu mi to zas nakoplo metabolismus, tak uvidíme.. Hodlám pokračovat dál, každé kilo dole mi dělá radost 💪
 

17. 9.

Pondělí v 18:19
Dnes jsem byla na pohřbu, pak byl raut a trochu se pilo. Dala jsem si zkrátka cheat day, ještě uvidím, jestli si dám pauzu i ve cvičení, ale spíš si jí dám.

16. 9.

Neděle v 21:16
sn: káva
sv: nic
ob: salát s limonádou
sv: energy monster ultra + protein
ve: kuře s rýží
Dohromady: 830kcal

Výdej: 2000kcal
- Jillian 6. den, procházka
 


15. 9.

Sobota v 16:06
sn: pečivo a sýr, káva
sv: nic
ob: guláš s knedlíkem, vinea
sv: protein
ve: chleba, hermelín, šunka..
dohromady: 872kcal

výdej: 1600kcal
- Jillian 5. den

Dnes mám celý den blbou náladu, do cvičení jsem se musela dost nutit.

14. 9.

Pátek v 15:17
sn: káva
sv: nic
ob: šnek s olivami
sv: protein, hrozny
ve: víno s vineou (aneb pátek se neobejde bez alkoholu), bohužel toho vína bylo .. dost 😂 )
Dohromady: 1060kcal

Výdej: 2000kcal
Jillian - den 4 (už po 4 dnech pozoruju rozdíly, dělám mnohem lepší kliky a vůbec se nezadýchávám - i při skákání můžu s někým v poho mluvit ), + cvičení na břicho v náladě 😇

13. 9.

13. září 2018 v 19:49
sn: vývar
sv: nic
ob: toast + energy crazy wolf
sv: protein + mošt
ve: vývar, hovězí steak, celozrný chleba
dohromady: 780kcal

Výdej: 1400kcal
- Jillian den 3, cvičení na břicho a zadek, protažení

12. 9.

12. září 2018 v 9:00
sn: toast, káva
sv: nic
ob: vývar
sv: protein
ve: kuřecí křídla, bageta, omáčky, nachos ... (byla jsem s přítelem na večeři)
dohromady: 1600kcal (výdej je furt větší než příjem, aspoň něco pozitivní :D )

Výdej: 2200kcal
- 30 days shred challenge - level 1 (den 2), celý den jsem někde proběhala, ušla X kroků a km
  • Kdyby někoho zajímalo, jak cvičím na břicho a zadek, tak je to podle těchto aplikací: Lose Belly Fat - Flat Stomach, Buttocks workout, je v nich možnost i ranního a večerního protažení, která je fajn. Cvičení podle těchto aplikací není vůbec náročné, je dost lehké. Dá se propojit s google fit, pokud to používáte :)) (já ano). Jediná nevýhoda je, že vám v té aplikace ukáže, kolik jste spálili kalorií a je to nereálné číslo k náročnosti i době toho cvičení, ale v googlu fitu se vám za to spálené kalorie ukážou normálně. Tyto aplikace nejsou určeny k nějakému hard posilování, jsou spíš určeny proto, abyste se aspoň nějak hýbaly.
  • Co se týče Jillian, tak to je úplně něco jiného! Vyzkoušejte sami :))
  • Váhu sem budu psát jednou za pár dní (týden?)

11. 9. - 72,1

11. září 2018 v 17:50
sn: toast
sv: monster ultra red
ob: protein + jablko
sv: nic
ve: uzené + rajčata
Dohromady: 697kcal

Výdej: 2100kcal
- 30 days shred challenge - level 1 (první den), procházka + cvičení na břicho


Kam dál